zondag 7 april 2013

Heeeeeee dit is ook mijn eerste bericht op random stuff... Ik luister nu 'defying gravity' van glee. Ik ben niet echt zo'n  superglee-fan ofzo maar ze hebben soms best wel mooie covers... zucht en nu onderbreekt mijn zus me weer in mijn talk en liedje... Altijd eh ouders en mensen die je de hele tijd roepen als je druk bezig bent :P... Het moet dan vast nog erger zijn om moeder te zijn. Dan zijn je kinderen de hele tijd mammie mammie aant roepen terwijl je de was moet doen terwijl je dat helemaal niet wilt. Weetje welke liedjes eigenlijk ook wel goed zijn.. die Medleys van Victoria Justice en Max Schneider.  Okeeeeeejjj ik was even aant wegdommelen... het is ook best wel lekker weer aant worden... Eerst was de lente eigenlijk een soort van winter, gelukkig is dat nu veranderd...
Weetje...ik droomde laatst over een muziek programma van school waar ik aan mee had gedaan  en toen opeens  KABAMM zat ik achterop de fiets bij een vriendin van mij en we fietsten achter nog een vriendin dus ik roep zo 'HEEEEEEEEEEEEE' en toen riep zij zo : ga toch weg met je ziekte staart. en toen werd ik wakker... en ik vraag me eigenlijk nogsteeds af wat een ziektestaart nou is... toen ik het googelde kreeg ik iets over een hamster met een ontstoken staart .. dus daar was ik ook niet veel verder mee gekomen.  over dieren gesproken: ik wil echt al van kleins af aan heeel graag een hond of een kat helaas zijn er dan van die ouders die dat niet toestaan :(.  dus wAAAOOHHW je kan ook nog een achtergrondkleur doen voor je tekst. dit is zoooooo sexy ... Omg  sorry ik hou echt heeeeel veel van kleurtjes... en grote tekst ... ik weet niet . ik heb zoiets van : dyslectische mensen moeten dit toch ook wel kunnen lezen  en anders zit ik helamaal hun ogen zeer te doen en dat wil ik niet... nouja ik vrees dat deze kleurtjes ook wel een beetje verwarrend zullen zijn.  dus ik ga maar verder in 

normale zwarte letters... Eigenlijk zou ik nu voor een Engels pw moeten leren... maar ik heb er echt totaaaal GEEN ZIN IN  DUS DWING ME NIETT!!.. okeeej dat ziet der best wel bedreigend uit. sorry. maarja het is Engels, dat schud ik meestal wel uit mijn mouw ...





Ik ga deze zomervakantiemet mijn alleerbeste vriendin ( die helaas niet in de buurt woont)  naar Kroatiëeeeee samen met haar ouders en broertjes ... maar das wel supercooll ik bedoel... WIE MAAKT DAT NOU  MEEE :) .. en dan zit ik op een zeilschip in kroatië Op mijn verjaardag Met mijn beste vriendin dus dat gaat wel de beste vankantie ooit worden....




lieve mensjes die dit lezen... misschien heb ik je tijd wel verspild of misschien vond je dit juist heel nuttig, kuchje, maar ik ga maar eens ff gitaar spelen :)

xxxx liefs, Fem

PS:
dit is een bewerkte foto van mijn oog... ik vind ogen eigenlijk echt een van de belangrijkste dingen van een gezicht... naja niet dat je neus niet noodzakelijk is maar innerlijk gaat ALTIJD boven uiterlijk. Wat je uitstraalt is vaak je karakter, niet  altijd.. maar wat ik wil zeggen is: ga niet oordelen voordat je iemand zn verhaal kent.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten