woensdag 26 juni 2013

pyjama dag


vakantie is echt een mooie tijd
proefwerken afgesloten school afgesloten
feesten
pyjama dagen- oh ik houuuu van pyjama dagen en hollister body mist ♥
hoedjes dragende brilsnorren dagen
actieve skeeler dagen
dagen dat je afspreekt met vrienden en random elkaar gaat ondergooien met bloem terwijl je een strandbal uit de boom haalt
laatst was oma bij ons en ze zei tegen me dat ze een verhaaltje thuis had gevonden dat ik heeeeel vroeger voor haar had geschreven, ik weet nog wel dat ik vroeger een verhaal had geschreven: 'sambaballen groeien in een boom'  en dat ik helemaal blij was omdat dat een van de eerste verhalen was die ik helemaal af had gemaakt. Alleen was ik toen 6 ofzo en was ik me er niet helemaal van bewust dat sambaballen niet in een boom groeien. Maar daar gaat het bij een verhaal ook helemaal niet om. Dat is juist het leuke
Het hoeft helemaal niet realistisch of waargebeurd te zijn. Je kan helemaal opgaan in je eigen gestoorde fantasie.
Ik was begonnen laatst aan een verhaal en eigg was ik begonnen met schrijven toen ik het boek 'Stad van beenderen' van Cassandra Clare had gelezen. Het is zoooooooooo'n freaking mooi boek. Ontroerend, vermoeiend, onrealistisch, en geweldig om je een paar dagen mee bezig te houden.
Dat verhaal waar ik aan begonnen was ga ik nu mee verder. Eigenlijk lijkt het totaal niet op het verhaal van Cassandra Clare , maar dat is ook niet de bedoeling. Het wordt een eigen verhaal

UGGGHHH ik heb alleen echt een probleem. Ik sta een 6,3 voor nederlands en ik zal er wss nooit beter in worden dan dat. Grammatica is zwaar klote




Nu ga ik weer verder met stuff XD
YOOO


-xxx- pempieee :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten