woensdag 26 juni 2013

Unless you can be a unicorn

Dit is even een hele belangrijke tekst waarover iedereen eigenlijk moet meedenken.
Op twitter zie je vaak van die humor accounts, die dan vaak geen humor hebben, naja wel meer humor dan ik heb maar gwn weinig humor. En bij die accounts zie je heel vaak zo van die uitspraken als 'Be yourself, unless you can be a unicorn, then always be a unicorn'. 
nou daar ben ik het dus heeeelemaal niet mee eens.
Wat heb je er nou aan om een eenhoorn te zijn?
Het enige voordeel is dat je gevoederd wordt door vaak mooie prinsessen maar dan heb ik eigenlijk liever een mooie prins, ik heb echt niets aan die aanstellerige barbie-mensen.  En nog een voordeel is dan dat je niet naar school moet, maarja waar heb je school nog voor nodig dan?, als  eenhoorn heb je namelijk helemaal geen toekomst.
Maar als je eenhoorn bent , dan heb je sowieso veel minder hersenen dus dan denk je daar niet over na. Dan kan je denk ik iets minder treuren over hoe je leven loopt :P.
Dus tja... ik wil eenhoorns niet beledigen. Maar ff serieus er zijn niet meer dan 200 liedjes daarover denk ik... Sowieso dat er meer liedjes zijn over honden.
Eenhoornen zijn wel lief en leuk. En ze zien er mooi uit.

Maar wees gewoon altijd jezelf, zelfs als je een eenhoorn kunt zijn, wees dan gewoon altijd jezelf ♥♥♥♥ want ookal is het soms moeilijk te geloven : Je bent goed zoals je bent

-xxx- much love 
fem





De betekenis van dit verhaaltje was dat er op de wereld heel veel neppe mensen rondlopen. Mensen die door onzekerheid of verdriet zich anders voordoen dan wie ze eigenlijk zijn. Mensen die zich verschuilen achter een masker. Mensen die geen nee durven zeggen en die geen eigen mening durven uitspreken. Maar naar mijn mening is iedereen het mooist als diegene gewoon zichzelf is. Want ik weet dat het lastig is als je jezelf niet kan zijn, maar je moet je niet onzeker laten maken door anderen en jezelf niet veranderen omdat iemand je niet goed genoeg vindt.
BE YOURSELF, NO ONE ELSE

Geen opmerkingen:

Een reactie posten